Saturday, July 01, 2006

Dictionar pentru inteles femeia

Dictionar pentru inteles femeia *Da = Nu! *Nu = Da! *Poate = Nu! *Imi pare rau = Iti va parea rau! *Ne-ar trebui = Eu vreau! *Fa cum vrei! = O sa platesti cu varf si indesat! *Hotaraste tu! = Hotararea cea buna ti-am spus-o deja! *Trebuie sa vorbim. = Iar trebuie sa te critic... *Bineinteles, fa cum vrei! = Nu vreau sub nici o forma sa faci asta! *Nu sunt suparata... = Bineinteles ca sunt suparata, tantalaule! *Ai un aer atat de barbatesc... = Ar fi cazul sa te barbieresti! *Cum de te porti asa frumos astazi? = Asadar vrei sa facem sex astazi? *As vrea perdele noi = As vrea perdele, covoare, mobila si tapete noi! *Aa iubesti? = Am trecut astazi pe la magazinul de bijuterii, sa-ti spun ce mi-a placut? *Cat de tare ma iubesti? = Am facut ceva ce sigur nu-ti place... *Nu-i nimic! = Idiotule!

No comments: