Saturday, October 20, 2007

Trei pastori:un american,un german si un roman

Trei pastori:un american,un german si un roman au avut accident de masina.Dupa accident fiecare se jelea gandindu-se la consecintele acestuia.
Americanul,care avea un Lincoln,spuse: "Doamne,te slavesc ca mi-ai salvat viata.Masina mea,ce mai conteaza?E munca mea pe o luna."
Germanul,care avusese un Ford,spuse si el: "Doamne,iti multumesc ca mi-ai salvat viata.Masina mea,ce mai conteaza?E munca mea pe un an."
Romanul,care avusese o dacie invechita,spuse si el: "Doamne,iti sunt recunoscator ca mi-ai salvat si viata.Dar cand ma gandesc la masina!E munca mea de-o viata".
Auzindu-l plangand pe roman,americanul si germanul isi unira glasurile si spusera:Frate,dar cine te-a pus sa-ti cumperi o masina asa scumpa?!"

No comments: